Solen värmde...




..skönt igår!
Jag satt bara ute på min balkong i solen och stekte..
Läste en spännande bok och somnade lite emellanåt :)



Idag är det måndag och många har nog börjat att jobba idag igen efter en lång och skön semester..
Lite ågren runt omkring i landet idag alltså..

Men inte jag!!

Jag vaknade upp med träningsvärk, precis som jag hade förväntat mig.
Det var ett tag sedan jag hade träningsvärk så det känns ganska så skönt:)

Igårkväll åkte jag wakeboard för första gången och shit va KUL!
Härligt att känna lite adrenalin fara runt i kroppen igen, det var ett tag sedan sist.
Man utsätter sig inte så ofta för det nu för tiden.. vilket är tråkigt!!

Nu vill jag bara köpa en snabb båt och en bräda..

Ja, det var riktigt roligt men trött som fasen blev jag i benen..
Mina stora lår skakade som små asplöv när jag kom upp i båten igen..

Men va härligt !!


Nu ska jag ta mej ut i skogen på lite bärplockning hade jag tänkt mej.. mysigt men kommer knappast känna något adrenalin spira runt i kroppen..

Här är jag och har det bra...

Dagarna går och jag har det bara skönt..

Skönt med ledighet, skönt att bara sova ut om man känner för det..
Skönt att gå upp tidigt och bara mysa omkring..





Skönt att inte ha några tider att passa..
Skönt att inte ha några måsten..





Skönt att vara på Öland och sova i tält, men sova lite dåligt, fast inte ha någon ågren för det för att det gör ingenting :)
Skönt att bara sitta på en parkbänk och mumsa på en stor glass..




Skönt att bara strosa omkring och titta på alla andra..
Skönt att bara känna lugnet..





Skönt att känna solen värma..
Skönt mysigt att krypa in en varm famn när regnet öser ner..


Skönt att ha semester...




k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0