Nu är det som det ska vara..


Jag gillar dessa veckor i december,,
Gillar att förbereda, hitta på, pyssla och mysa omkring..

Det är advent, födelsedagar, lucia, jul, nyår.. Massa kul:)


Jag funderar på julklappar..

Jag fixar..

Jag pysslar, skriver och målar..

Jag messar och mailar..

Jag ska baka lussekatter imorgon och lite annat mums..

Jag ska jobba..

Jag ska fixa både det ena och det andra..

Jag ska skriva kort..

Jag ska åka skidor..

Jag ska fira lite..

Jag ska på julfest..

Jag ska skicka paket och kort..

Jag ska baka lite till..

Jag ska öppna paket..

Jag ska packa..

Jag ska städa lite..

Jag ska åka till Åre..

Jag ska mysa med familjen..

Jag ska äta lite choklad..

Jag virkar julklappar..


Jag myser..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0