Mmmmmm...

This is my life...










Man blir ju löjligt lycklig när man får napp..





Nu har jag semester :)


Ett vackert...


Öland...










Idag är det måndag och dagen är snart slut..
Jag ska bara hämta sista tvätten sedan blir det sängen för min del..
Lite trött i mitt lilla huvud!

Jobb på gymmet imorse som vanligt..
Bara denna vecka också, sedan blir det lite semester från det jobbet :)

Idag har jag också fakturerat 5 timmar.. och klippt gräs (tills klipparen gick sönder )..
Plockat mer svamp och bär..
Va ute i skogen när de mörka molnen kom och regnet med det..


Kluft är skadad, Kalmar FF vann mot Malmö, Gotland hade regn och riktigt hurrvigt väder idag, här i Växjö har det varit sol och varmt, .. och jag känner inget sug alls efter att plocka in all tvätt..


Men jag ler....

This is my night tonight...


En svettig kvällspromenad.. krypandes i skogen, bland buskar, på ängar, under granar..
Små slemmiga sniglar överallt:)

Men jag gillar skogen, blommorna, alla små kryp och alla små slemmiga sniglar..








Mumsmums...
Smakade helt fantastiskt gott..




k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0