Geléhjärtan, hallonbåtar, jordgubbschampagne..






Fyra nyanser av rosa..



Mitt badrum blev rosa..




Geléhjärtan, hallonbåtar, jordgubbschampagne..






Fyra nyanser av rosa..



Mitt badrum blev rosa..




Inför advent..



Jag har städat, dammat och pysslat..
Hängt upp julgardinerna och fått upp stakarna..

Det är så rent och fint, så mysigt och stämningsfullt.
Passade på att sätta upp mina tomtar redan nu för att kunna njuta av dem liite längre:)
Det luktar gott, det gnistrar och tända ljus gör det mysigt i själen..

Söta tomtar, mindre söta tomtar, små tomtar, runda och tjocka tomtar..
Silver och guld..

Glitter och glans..

Pepparkakor och glögg..





Det enda som saknas nu är ju någon att dela det med.
Mitt hjärta har lämnat mörkret och mig för lite mer snö och lite större kullar:)









Från regn och söl till sol och öl...



































En hög med päls & ludd, så otroligt gosigt!

Sol och värme och en riktigt blöt kväll:)

Vitlök, grekisk sallad och en fantastisk pork fillet.

Havets vågor och sanden mellan tårna ( och för den delen överallt :)



Har laddat kroppen full med D vitamin.. men den där energin som jag skulle hämta vart tog den vägen?



Nu är det bara att mysa med tända ljus och låta ljuset lysa upp vårt inre..


Löven faller...




.. och idag snöade det ..
Små små flingor singlade ner..




Det är otroligt vackert ute men det går ändå inte komma ifrån detta mörker..



Drivor av löv överallt, de virvlar omkring och man räffsar förgäves..



Skulle behöva solens strålar för att lysa upp mitt inre, för att få lite extra energi..



Färgerna gör mej glad men man huttrar av den kalla vinden..



Ena stunden är man i happyland, andra i ensamhetens..




Vintern med dess isiga frost och gnistrande vita snö är på ingång men också en saknad..






Försöker boka in en resa till solen, men det går inte min väg..
Får försöka hitta på något annat helt enkelt..
Men vad jag skulle behöva är just det..

Lite ljus, lite värme, lite lugn, lite kärlek, lite omtanke, lite vila, lite glädje, lite skratt...
Lite av varje..

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0