Another day in paradise..


Ytterligare 1 dm nysnö att borsta av bilen imorse när jag skulle till jobbet:)
Jag log...



En aktiv morgon..

2,5 h städ, 30 min cykling, 30 min styrketräning, 45 min längdåkning i skogen med Lisa, 1 h snöskottning..
Och klockan hade inte ens slagit tolv:)

Härlig start på dagen!



Snön den fortsätter att singla ner..



Till och med rådjuret Lisa med sina långa ben fick allt kämpa sig fram:)



Börjar att bli en fin mängd nu..



En vacker ängel fick tagga den orörda snön..

Mina kinder är rosiga och jag är glad!

Fick ett riktigt virksug i eftermiddag så nu ska jag sätta mej i soffan och vara lite kreativ.



Kvällens hälsotips:
Ta en kopp te och gör det du blir glad av!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0