Ruhetag..



Söndag, vilodag, ruhetag, sova-ut-dag, bakisdag..

Jag jobbar intervaller idag!
Kändes som jag sov intervaller inatt också.
Har liksom drömt om ett speciellt samtal nu några nätter irad.

Vaknade vid 07, men klev upp 07.30. Kunde inte sova mer så lika bra att gå upp:)
Men visst, lägger man sig innan klockan 24 så borde man ju vara utvilad.

Fixade lite här hemma och vid datorn innan jag gjorde mej lite frukost.
Hämtade upp en vän och åkte till gymmet.
Öppnade gymmet och tränade ben och mage! Kändes bra!

Sedan åkte jag till nästa jobb och städade lite..
Hem och bara söndagssoftade..

Tvätt och lite mera jobb nu ikväll!

8 plusgrader idag och tjock vinterjacka kändes lite overkill..
Men mössan får hänga med ett bra tag framöver:)




Mina djurmössor har blivit väldigt poppis, beställ en du med:)



 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0