En kall januari dag..


Det är kallt..
Det är vitt..
Det är krispigt..

Det är vinter!






Jag har precis varit och köpt mig ett pimpelspö, så imorgon ska det pimplas:)

Verkar vara lite pimpelhysteri..
Bror min letar isborr, slut, slut och slut överallt.
Hittade på blocket- såld..

Men nu har vi borr, spö och jag har tagit fram min termos så det blir varm choklad:)
Korvgrillning med såklart!!

Det ska även eldas utedass:)
Mer om det imorgon...



Nu premiärdricker jag mitt födelsedagsglöggte ur min fina brun-turkosa födelsedagstekopp!!
Varmt och mysigt...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0