If I could turn back time..


Helgen blev lika mysig som förväntad:)
Kan beskrivas med två ord..
Bubbel och kärlek!!



En måndag och en tisdag har passerat inte helt oberört.

Jag har varit lite trött och har kännt mej lite omotiverad att kliva upp på morgonen..
Men I´m gonna find a way to make it:)

Det har varit jobb och jättesmutsigt.. Skogspromenader, möte och coachbokningar.
Folk är verkligen peppade nu.
Det ska börjas ett nytt liv, det ska tränas, det ska ätas riktigt, det ska svettas, det ska sluta stressas.. and so on!
Det kryllar av folk på gymmet..
Ja, iallafall ett par veckor till:)

Men som alltid kommer det sakta men säkert att trappas ner. Framåt slutet av februari, början av mars tror jag att nyårslöftetshysterin har lagt sej:)

Men jag tycker det är härligt att se alla så motiverade och laddade..
Det är dags för förändring!

Kör hårt!!

Jag kör på med mina coachningar på gymmet.. 217 stycken har det blivit!
Är inne på mitt 5:e år nu på Complett.
(som förresten ska få nya ägare, nytt utseende, nytt namn.. allt blir helt nytt!
Trodde inte att jag har varit här sååå länge.

Uppenbarligen så ska det gå så fort:)

Träffat en härlig blandning av människor.




Onsdag idag och en bra sådan!

Små fina snöflingor har fallit från ovan hela dagen.
Lisa och jag har varit i pulkabacken och åkt.. kapp ahl!
Ja, det blev race på kapp ahl påse.

Aj, gör ju ont i hela kroppen!!
Va fasen, har man blivit en mes eller är man riktigt gammal nu eller vad är det frågan om?!
Ont i rumpan, huvudet av allt skumpandes, armbågen..

Men å andra sidan så hade jag en liten 46 kilos Lisa hoppandes på mej också, det kan ha varit det som gjorde lite ont, haha..

Men roligt är det!
Vaxduk äger ju lätt:)

Kanske avancerar till en Stadium påse nästa gång, en stor en:)



Undra hur många pulkaåk man har i kroppen?
Förr sprang man ju upp och ner tills man var helt genomsvett, snöig och kall in på trosorna och de röda äppelkinderna höll ju på att sprängas:)
Härligt!!

Det roligaste var ju när man åkte upp till Dackestupet efter stängning och åkte vaxduk.. där gick det fort:)


Annars så har jag gungat lite idag också..



Saknade dock en kompis på andra sidan så det blev inte så roligt, haha..

Bakat ett jättegott dinkelbröd också, fullt med smaskiga hasselnötter, linfrön och lingonsylt.


Här hemma lyser adventsljusstakarna fortfarande fint i fönsterna och tomtarna ser lika glada ut (dock lite dammigare än för några veckor sedan)
Ja, det är nog kanske dags att plocka ner julen nu!












Kommentarer
Lina

Men du...Jag har inte förstått..är det din hund? Visst är du tillsammans med killen som var hos dig när jag hälsade på. Han som åkte skidor..eller?!!!

2010-01-20 @ 21:58:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0