Jag får liksom ingen ordning..


..på mina tankar...

Men i mitt förråd har jag nu fått den bästa ordningen:)
Har städat, plockat iordning, rensat och slängt massa skräp.

Det är ju mitt lilla kreativa rum, mitt lilla konstnärshörn, min ateljé!




Så det ska ju vara mycket grejer, färger och lite halvstökigt.
Men nu är det liksom planerat och ordningssamt stökigt:)

Har så mycket pyssel, pennor och krimskrams..
När jag tänker efter så var det ett tag sedan jag satt där inne och skapade något.

Håller jag på att förlora min konstnärssjäl?



Nu har jag firat färdigt julen för denna gången, nu har tomtarna åkt ner i sin kartong.
Annars så har det varit en fredag med en hel del städning, träning, möte på stan och härliga skogspromenader.


Aloe Vera
Bra för hud och slemhinnor, håller magen i form, ökar upptaget av vitaminer och normaliserar pH-värdet!
En fantastisk köttig växt som tillhör liljefamiljen. I denna familj ingår blomväxter, men även sparris, lök och vitlök.




Skulle du vilja köpa och testa aloe vera produkter?
Investera i ditt välbefinnande:)




Nu blir det snart sova av för imorgon blir det lite jobb och sedan party:)
Det ser jag fram emot..




Kvällens träningstips
-Ta din vilodag imorgon:)












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0