Volrammos...


Är det nu man ska börja räkna ner??

Okej.. dan före dan före dan före dopparedagen..

Då går jag på sommarlov!

Jag tar lite semester från allt och alla..
För att göra annat och träffa andra :)

Oj, så trevligt!!

















Vilken kväll ikväll..

Perfekta förhållanden:)
Perfekt kväll!

26 grader varmt, 24 i vattnet, snabb båt, vindstilla..
Wakeboard!

Så roligt, kul, härligt och fantastiskt skoj!
Jag försöker hoppa lite men ser väl mest ut som en liten groda.. men va fasen.. I´m getting there:)




Jag njuter!





Solen värmer så härligt och om varje kväll vore såhär vore jag i himmelriket:)






Jag tror jag är det!









Men då tar jag en lång och härlig paus..
Lite såhär kommer det att se ut enligt min lilla planering... Roliga förändringar kan såklart ske:)

Båstad- Åre- Växjö- Öland- Växjö- Tyskland (kanske lite Holland, Belgien, vem vet?:).. Växjö- Göteborg..
Det blir partaj, träning, zip line, vandring, sol och bad, kitesurf, windsurf, rosé, Winnerbäck, ...

Ja, semester smakar gott i munnen:)






Vi säger så!

Sköt om er, gör det som gör oss lyckliga!!

Soliga och svettiga sommarkramar / Kikan

Isbjörnar?





En varm sommardag avslutades med ett svalkande kvällsdopp..
Det är sommar!



Enjoy it..





Lugnet i stugan..












Ja, det är vackert..

Solen, himmlen, gräset, vattnet..

Vinden, tystnaden, fågelkvitter..

Fin känsla, skön känsla, varm känsla..





Så vill jag ha det!

Ever and forever..

Inombords vill jag känna så för alltid:)






Sol, vind och vatten..








Hemma efter en riktigt härlig, skön, mysig, bra och rolig helg i Kalmar, Öland!
Varmt, soligt och härliga vindar..

Vindsurfade och nu är det riktigt roligt. Jag använder varenda liten muskel i hela min kropp..
Snart kanske man kan börja slappna av lite, hehe :)
Men nu kommer jag ut, vänder, in och vänder.. fram och tillbaka.. o hej o hej:)

Kändes lite som en försmak på semestern!
Kändes som sommarlov!

Kändes skönt att bara sitta i solen och steka..

Nu blir det att sova gott och ladda för en ny vecka:)



Mm, I like it alot:)

Njuter...




En filt, lite bra musik, massa frukt och jordgubbar, solen och värmen, lite grönt gräs, ett leende och mej själv..
En lugn stund för mej själv!

En bra torsdag och imorgon är det fredag.
Jag hoppas på en mysig helg med stek i solen, bad i havet och något gott att äta och dricka!

Då blir jag nöjd, då är jag nöjd :)




Semestern knaprar närmare... det är ju ändå liiite mysigt med lite ledigt!

Ha en skön stund i kvällssolen..

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0