I am a dreamer..



Om bara alla hade lite downs i sej så skulle
världen vara lite roligare och lite gladare:)



Vilken underbart härlig, glad och rolig dag!
Klockan fem imorse var den -11 grader så det fick bli en extra tröja på..

Iväg till gymmet och jobba jobba..
Hann med och träna ett kort bicepspass innan jag svidade om och på med skidkläderna och for ut till Hanaslöv..
Fin backe här i Växjötrakterna.
En dag som idag var det perfekta förhållanden.

Strålande sol och några minusgrader.. nypistat och inte en kotte i backen:)
Det var bara vi så vi hade hela backen för oss själva..
Jag, Pelle och ett 20 tal ungdomar.. Downs, cp och autistiska barn och ungdomar.. Heelt underbara:)

Vilken glädje..
Vet inte när jag fick så mycket kramar och kärlek sist, inte har det varit i år iallafall:)
Vi körde sitski och skikart.. fullt ös, tävlade, svängde och hoppade såklart!

Upp och ner, ur karten in i sitskin, byta, high five, kramas, fika, upp i backen, heja.. fort som fasen nerför!!
Ja, den uppskattning man får i form av kramar, fantastiska leenden och skratt går inte att beskriva..
Det är så härligt att se dem njuta så, leva och ha roligt!

Det gör mej så glad.. Man kan inte sluta le:)

Ja, det var min förmiddag..
Sedan blev det lunch och en härlig längdtur i skogen med Lisa..
Skare och härlig fluffsnö över.. så jag körde runt i hela skogen, på stenar och stubbar.. fort gick det!

Bad av en liten Lisa på eftermiddagen. Puh, hon var inte jättesugen på att gå in i duschen..
Shit va stark man kan vara då..
Men det gick och ren och fin blev hon:)
Lite brasmys efter det och en skön torsdagseftermiddag..

Tillbaka till gymmet och det blev ett hårt och bra styrkepass. Axlar, mage och underarmar, plus cykling och rodd.
Solade faktiskt lite efteråt.
Jag har inte solat på jättelääänge så jag tänkte att jag skulle ta det som lite vila och mentalträning, lite avslappning. Det var skönt!

Hem och mumsade en stor tallrik havregrynsgröt!




Mysig dag med mycket skratt och glädje!!





Så länge man har roligt är ingen tid bortkastad..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0