Jag begär ingenting, men jag vill ha allt..


-11 grader även denna morgon..
Friskt och fint..
Skinnsäterna i bilen imorse kändes dock lite för kalla mot min rumpa.

Men blev varm på gymmet..
Hade en liten "praktikant" med mej idag.. Ska funka som back up och det är ju perfekt när jag behöver vara borta.
Städ städ..

Sedan träning, bröst och triceps..
Känner mej stark och pigg, min träning ger resultat:)






Köpte tulpaner till kära mamma och Lisa var lika glad som vanligt över att se mej!

Längdlaggen på och idag var det snabbt och fint före i skogen..
Funderar faktiskt på att ta hjälmen nästa gång, hehe.. Det går undan:)

Vasaloppet i helgen!! Heja heja..
Nästa år ska jag köra tjejvasen, känner att det är dags nu!!

Lite lunchfix!
Blev ingefärskryddad kotlett i äppelcider och vin sås, med stekta äppelskivor och purjolök, gott gott!

Sedan fredagsstäd och en liten sväng till hundlekparken..
Idag var det rottisar, berner sennen, golden och lite annat skoj..

Tillbaka till gymmet för att ge benen en omgång:) Skönt!

Fredagsmys med lite vårrullar och ris och massa snack.
Mysigt att bara sitta i mjukiskläder och prata skit.. men även mycket allvar:)
Skönt att ventilera med någon annan..
Det blir lätt att man liksom grubblar för mycket och hjärnan går på helvarv, och man ältar lite för mycket.
Viktigt att få någon annans syn på det hela..


Nu väntar sängen och jag tror att jag ska börja läsa en spännande bok..
Imorgon är det helg, lördag och jag har lite planer och påhitt.
Hoppas att det blir som jag har tänkt mej:)
Blir lite jobb både lördag och söndag, men även lite träning och annat pyssel.
Fint det:)




Förändra sej kan ingen, bättra sej kan alla..

( okej men då kör vi väl på det? )

Mysig helg tar vi nu!



Kommentarer
Anonym

vad är det du ältar?

2010-03-06 @ 22:00:17
Anonym

Jag funderar mycket.. Ja, det gör väl alla:)

Jag undrar hur folk tänker ibland, om de tänker alls?!

Känns lite som om jag är i ett vägskäl just nu.. gå vidare, åt ena eller andra hållet?

Det är ju mitt beslut men jag väntar ändå svar från någon annan..

2010-03-08 @ 13:41:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0