Jag vill ha dej nu som jag hade dej förut...



Skön träning på gymmet imorse, styrka ben och cykling!
Efteråt tog Lisa, jag och Johanna en härlig promenad runt sjön. I Lisas tempo så blir man bra svettig..
Det har varit kanonväder hela dagen och det är bara att njuta:)




Sally och jag läser tidningen och hon är så mjuk så mjuk..



Det har blivit en hård skare att gå på och lite lätt pudersnö som ligger som ett härligt lager ovan..



Myser av Sallys härliga krans och hennes kärlek:)



På eftermiddagen blev det en liten sväng till hundlekparken..
Där var Soya, 8 år.. inte så sugen på att leka men desto duktigare på apportering!
Igår däremot var det fullt röj i lekparken.. massa roliga hundar i alla storlekar och former:)








Dagarna går långsamt för tillfället.. Känns som om man har hur mycket tid som helst på sej.
Ikväll har jag städat min lägenhet, det var visst ett tag sedan. Men nu luktar det liljekonvalj:)
Körde sönder mitt dammsugarmunstycke.. extrem cleaning!

Annars så har jag packat lite skidprylar..
Imorgon efter städjobbet bär det av till Hanaslöv en sväng för lite skidåkning..
20 ungdomar från särskolan ska inta backen, härligt:)
(mer om det imorgon)

Var lite frusen när jag kom hem innan så det fick bli lite te och mina mumsiga skorpor med min ännu mumsigare blåbärsmarmelad!

Det blir en lugn kväll ikväll.. Hade tänkt gå på bio men nu gick inte den bion som vi hade tänkt att se.
Så det får helt enkelt bli en annan kväll..
Igår kväll blev jag bjuden på middag så det var ju inte fel:)









Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0