Varför ljuga när det finns så många sätt att säga sanningen på ?!


Måndag idag och även den här dagen lider mot sitt slut..

Ingen nyhet att klockan ringde 05..
Till jobbet och i sterion spelades Melissa Horn som varje morgon det senaste halvåret..
Känner att det kanske är dags att byta ut henne nu..
Känner igen mej för mycket i hennes låter.. och det är ju lite sorgligt.. då det inte är allt för glada låtar:)

Nya tider!!

Kanske ska gå tillbaka till min yo yo yo rap, gangsta stile..
Då var man ju cool:)

Smutsigt på jobbet, men inte efter att jag var färdig:) Rent och schnyygt!!
På med nya fina kläderna och pressade mina ben till max..

Möttes av en lite halvtrött Lisa som visst hade haft en jobbig natt.. så även mamma!
In ut in ut in ut..

Vi tog en liten mys promenad i skogen, på skaren..
Fick ett samtal från Åre och där regnade det vågrätt, burr.
Då njöt jag av den sköna vårluft som knaprade sej in i mina näsborrar:)

Det blev husmanskost till lunch, stuvade makaroner och falukorv. Men det gillar vi!




Beställde lite kläder (för det är ju något som jag behöver, NOT)
Men men..

På eftermiddagen blev det en sväng till hundlekparken för lite bus.. och lite bus blev det!
Sedan ner till stan för det där roliga.. Klippning av klorna.
Tycker Lisa är sådär kul.

Men efteråt blir hon glad:)

(hon är längre än mej nu när hon kramar om mej:)




Kvällen kom och jag tog mej ut till gymmet för ytterligare ett pass.. Biceps och mage!
Det är mycket folk som tränar nu, nästan lite trångt. Men det ska väl vara roligt för oss som jobbar där:)

Nu är jag hemma och sitter här vid datorn (som ni märker såklart)

Blev bjuden på fest i helgen, men lite synd då jag redan ska på fest:)
Ja, eller det är ju inte synd att jag ska på fest:)
Hade varit bra, mer än bra, helt sjukt bra, om man kunde klona sej..
Hade jag kunnat varit överallt som jag vill vara just nu förtillfället!

Men imorgon blev jag bjuden på kvällsfika så det är ju taget.
Passar ju bra efter min coachning på gymmet..
Lite trevlig fika!




Jag får massa mms från en vän som är nere i Kaprun. Kul för dem liksom, men mindre kul för mej som inte får njuta av det. Önskar såklart att jag också var därnere.. i snön, i alperna, i Kaprun, på Paletti..




Ja, annars så känns det lite konstigt ikväll..
Bra, glad, pigg, men tom ändå.. fast ändå inte liksom, men något annorlunda har det blivit fast jag var förberedd.. men ändå inte, för det går inte förbereda sej!
Känns så defenitivt, eller..
Känns mycket, men inte lika mycket som för ett tag sedan..
Men det känns..
Vet inte riktigt vad det är som känns, hur mycket jag ska våga känna efter..
Om jag ska skita i att känna efter och bara köra på?











Tiden förändras inte- Vi förändras!!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0