Lyft ansiktet mot solen, då ser du inte skuggorna..


Vilken dag, vilken härlig dag..
Den började dock inte så bra..

Vaknade kl. 07 av att jag hade en fruktansvärd huvudvärk.. kravlade mej upp och tog en ipren.
Somnade lite till och gick upp vid 9 tiden.. Huvudvärken hade inte släppt men jag tänkte att lite frukost säkert skulle hjälpa.

Åt lite och det kändes bättre..
Piffade mej och drog ner på stan.
Vårmarknad i Växjö! -6 och strålande sol.. så fint:)



Gick runt och mös.. det var påskris, blommor, korvar, sjalar, strumpor, kakor, korgar, fisk, bröd, smycken, kläder och så mycket annat.
Jag fyndade mej massor av garn! Två stora påsar:) Så ikväll ska det produceras!!

Fyndade även canvastavlor på Panduro så nu ska det målas..
Har fått tillbaka min inspiration och jag känner mej pigg och kreativ!

Hjälpte brossan att få igång sin bil..

Promenerade ner på stan igen..
Det spelades musik, någon spelade trumpet, folk gick runt och såg lite halvsköna ut.
Lite vårkänslor tror jag hittade fram!



Jag piffade till mej lite..



Fin i lugg:)

Bilen full av garn och jag åkte hem för att äta lite..
Sedan så bytte jag om till lite skönare kläder och tog mej ner till city igen.

Härlig promenad runt Växjö sjön.



Det är så härligt.. soligt och snö. Kombinationen är oslagbar:)
In på gymmet och körde ett styrkepass. Rygg och mage..
Stängde gymmet och låste, la mej i solariet..

Hem, tog mej en lång skön dusch, smörjde in hela kroppen med godaste krämen, ansiktsmask på.. av med den och mitt ansikte blev fantastiskt mjukt och skönt!
Jag är ren och fin och mätt..

Precis fått i mej största tallriken havregrynsgröt:)

Oj, vilken bra dag..

Nu ska jag ha en skön kväll i tv soffan.. för jag ska virka virka virka!!






Kan man vara glad åt lite, har man mycket att vara glad åt!!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0