Många med betongkeps såhär dagen efter..


Efter en hård kväll igår är det alltid lika roligt att vakna upp..
Ja, eller det är ju inte alltid lika roligt att vakna för man vet ju inte alls hur ens mående är.
Det är klart man vill vakna, vore ju jobbigt annars men jaja..

Ja, det blev en ganska blöt kväll, men va fasen det händer ju inte alltför ofta nu för tiden så det är ju okej ibland:)
Men det jag skulle komma till var..

Alltid lika kul att vakna upp och liksom kolla runt.. fundera..
-har jag kläder på mej? nej.. vilket är bra så check!
-har jag tvättat bort sminket? yes, check!
.. kryper till toaletten och smyckerna ligger där som ska, kläderna ligger inte på golvet, skorna står där dom ska, tänderna var borstade..

Rutinerna funkar även fast jag inte riktigt funkade som jag borde, hehe..
Skönt att veta!


Vaknade imorse, mådde väl sådär om jag får erkänna.
Tittade upp med ena ögat men stängde det ganska snabbt och somnade in lite till..

Känner efter, hur känns kroppen, ont någonstans?
(så typiskt mej att slå mej eller ha ont någonstans efter en kväll på krogen:)
Alltid full av blåmärken liksom.

Jajjemän, ögonbrynet svullet och blått..
Visste väl att det var något.
Just det, skallade ihop med en kille på dansgolvet.
Isade det lite men ömt som fasen idag!

Dagen igår spenderades på gymmet.
Vi målade ju om.. så allt det blåa blev svart!
Blev lite hardcoremålning.. lister, dörrar och väggar.
Ingenting som en "riktig" målare hade tyckt om.

Resultatet blev väl hyfsat:)

Vi var ute och käkade riktigt god mat.
Jag åt ryggbiff, potatissallad och grönsaker.
Mums va gott och va mycket mat!
Puh, blev så mätt men visst orkade jag med en choklad pannacotta:)
Oj, va god..



Massa vin blev det med:)

Kvällen avslutades på Grace..
Hade jättekul! Shakade loss..

Blev några drinkar så jag vet inte om jag vågar kolla mitt konto idag ( hehe, tror inte att det är så farligt, jag har ganska bra koll på vad jag gör)




En rolig lördag..
Fick höra att jag var den perfekta kvinnan ( det var långt innan alkoholen var med i bilden, hehe)

Nu ska jag bara boosta mej själv lite..

Jag är stark, snäll och fin..
Jag virkar, kan laga mat och baka..
Skriver fantastiskt fint och målar..
Pysslar med det mesta och gör det bra, hehe:)
Åker skidor och är duktig på det mesta inom idrott..
Tränar och gillar även att kolla på sport..;)
Noggrann, lugn och ordningsam.
Glad och rolig..
Ambitiös, konstnärlig och duktig helt enkelt.
Fina ögon, stark och fin kropp och härligt långt och fint hår..

Ja, vad mer kan man begära?..:)


Känns bra att man får höra det av andra,, igår fick jag väldigt mycket komplimanger:)
Känns otroligt peppande och jag blir glad!
Man behöver få höra hur fin och bra man är..


Nu ska jag kolla mitt konto och även min telefon ( se om jag ringde något igår och till vem, hehe:)
Se om man behöver ångra något, haha..
Äsch, varför ångra något man gjort, går ju ändå inte få det ogjort!




Jag hade en bra kväll och idag blir det lugnt och skönt, vilket jag är värd!!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0