Vi tänker sällan på vad vi har, men alltid på vad vi saknar..



Jag har mycket och mer därtill!!

Det var en kort vecka ( förmodligen lika kort/lång som alla andra veckor:)
Men det rullar på, rullar på ganska snabbt enligt mej!

12 mars idag ju!

Sportlovsveckorna
är över, swiss sa det..
Påsken närmar sej och vårskidåkningen med den:)

Avslutningar här och var, värlsdcupavslutningar, puckel, super g idag!
Riktigt roligt att Björnlund vann, grymt!
Så coolt att se puckelåkarna, går så himla fort.. schyssta hopp!

Det är Skutskjutet, Freeride, Ski rock, SkidlärarSM, Stöten Grande finale, Jon Olsson Super Sessions, Ski funtastic, After ski 1000..
Ja, det finns gott om riktigt bra partej denna tiden:)



Jag hade gärna varit överallt:)
Sedan kommer såklart alla bartömningarna!
Det är inte heller jättetråkigt, hehe..

Det är sista svängarna i alla backar runt om i sverige..
Snön smälter och cyklarna åker fram..

Vissa behåller skidorna på och drar upp till Riksgränsen..
Dit skulle jag också kunna tänka mej att åka:)




Det blir maj, första maj trofén.
(-när går den, som en tjej i teamat frågade:), hehe.. jag tror i maj, men jag är inte säker, hihi! )

Sommarfesten på Dippan i Åre..

Midsommar på det!
Ja, sen rullar det på, det rullar, det rullar:)

Finns mycket att se fram emot!




Ett äventyr.. Över stockar och stenar, bäckar och hav.. njae.. men det kunde slutat med en mindre rolig split här idag när vi skulle ta oss över detta lilla hinder!
Isen brast lite när jag skulle försöka glida över, tänkte att detta var ett bättre sätt att ta mej över..

Det gick men Lisa plumsade när hon skulle ladda över..



Bara med bakdelen, men hon är så snabb och spänstig så hon va snabbt uppe på andra sidan, och blev så otroligt glad och fick värsta rycket:) Så det var bara att fortsätta vår lilla färd..

Inga mer råddjursdelar idag..
Hm, igår kom hon med en jättestor gren ( som jag tyckte att det såg ut som)
Nope, det var ett underben, med klöven, päls och allt.. burr, inte gott!
Men hon lämnade så snällt ifrån sej det..




Mycket sol i veckan.. vi gillar SOL!

Solsidan..
gillar vi också:)

Fredagkväll och imorgon är det heldag på gymmet.
Första steget av "Complett blir IS Fitness" skall ske..
Det blir målning..
Lunch, målning, träning, piff, god mat och dryck..

Det blir ju kul!








Dagarna går och jag undrar vad som rör sig i ditt huvud..
Hur du tänker..
Hur du mår..



Det som kommer från hjärtat går till hjärtat..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0