Om man önskar att ens drömmar ska gå i uppfyllelse är det bäst att vakna först..


Wunderbar, schön, klasse, spitze, suuper gail!!

Oj, vilken vårdag, oj va härligt!
Jag hittade några fina spår som jag såklart ville testa..
Lisa hittade sej ett köttigt ben, såg ut som någon hartass,, urk..




Solen har verkligen strålat idag och vi passade på att ta ut filten och njuta lite..
Det värmde skönt, både från solen och Lisas kärlek:)



En liten sväng till hundlekparken..



Där fanns lilla Maggie..



Lisa är nästan alltid störst i lekparken, men idag mötte hon sin överman, en jättebamsig New Foundland..
Gammal och trött dock, så blev inge vidare lek..



En härlig luftballongsfärd en härlig vårdag var säkert inte fel:)



Ja, kaffe har jag inte men muffinns, nä jag valde te och en mumsig blåbärsmuffins:)
Alltid kul att prata lite skidåkning..
Och det gjorde vi!!

Träning har såklart även den här dagen bjudit på.. Lite coachning på gymmet. Tror jag fick henne inspirerad till att börja träna igen, hitta motivation.. och framför allt behålla den!

Eh, lite mössvirk och orkidé inköp!

Även lite framtidsdrömmarsplanering..
Vart, när, hur?!
Spännande:)



Om man säger att man ska ringa, höras av.. hör man då av sej eller gör man det inte??
Hm, känns inte som en jättesvår fråga att svara på.. eller?

För mej känns svaret självklart..
Man hör av sej!
Så enkelt är det..




Om man talar sanning, behöver man inte anstränga sej efteråt för att komma ihåg vad man har sagt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0