Vasaloppsstädning..



Blev ju ett spännande lopp in i det sista!
Jag var på jobbet och städade och det var nästan roligt när jag hade Vasaloppet i öronen:)
I mål och färdig drog jag till ett annat mission för dagen.. lite mer jobb!

Hela eftermiddagen ägnade jag åt fakturering..
Mumsade frukt och plitade ner massa siffror.

Hemma nu ikväll och fixar lite med diverse prylar..
Har precis skickat iväg en beställning från Fuji på massa foton!

Lite klipp och klistra när de anländer i brevinkastet.. Jajjemän, jag sätter fortfarande in alla foton i album. Så mycket roligare att sitta och bläddra bland alla bilder istället för att sappa runt här på datorn!

Förutom det har jag inte hunnit så mycket den här dagen..
Har vilat från träning helt idag, så jag är laddad för veckans aktiviteter:)



Shoppade mej lite nya fräscha färgglada träningskläder så det blir såå mycket roligare att glida runt på gymmet nu! Så kan alla andra gå runt i sina svart-gråa outfitsar:)





Stirra dej inte blind på en stängd dörr.. det kan finnas en öppen bredvid..







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0