Från sol till regn och skratt till tårar..





Det växlar från mörkt till ljust, från regn till sol, från skratt till tårar...
Det är höst och ibland känns det tungt och mörkt.

Idag har dagen varit ljus därute och solen sken fantastiskt härligt!






Lisa gör sej lika vacker som vanligt..





Idag har det varit söndag hela dagen och jag har haft schnauzer besök.
En liten hundtjej som kommit bort, eller egentligen inte. Hon visste precis vart hon hörde hemma, men vi visste inte riktigt.
Iallafall så lekte hon och jag sitt, ligg, rulla runt, leta och sök med mumsig grillkorv, i väntan på att någon husse eller matte skulle dyka upp.

En liten husse kom så småningom:)





Höstkransar och höstplanteringar gör det vackert..











Det är höst och mörkt och jag hoppas på att det ska ljusna snart..
Det får gärna fortsätta att vara höst, men jag vill att de jag älskar ska må bra!!




Naturlig skönhet..







Modell: Lisa
Fotograf: Kikan















Äppelkräm på Högstorpsäpplen med russin och några digestivekex med brieost på..
Vilket härligt mellanmål såhär en måndagseftermiddag:)

Svettig tokstädning i herrarnas duschrum, shopping på Willys, lövkrattning och höstgräsklippning, kycklinggryta med färsk riven ingefära, häng på Blocket, ja till lägenhet-jippi, skogspromenad med Lisa, lingonris och granrisplockning..

Min måndag i det lilla hela!!





Ikväll kommer mitt hjärta tillbaka:)


k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0