1 2 3...


4 december..
Vilken bra vecka det har varit!

Julstöket är i full gång..

Började med att baka en plåt små tomtar:)

Sedan blev det ett antal plåtar med..



Köttbullar!!

Trillade 5-6 kg köttbullar.. Så det borde väl räcka fram till jul?! :)


Några fina kransar har det blivit..





Julklappsbeställningar har virkats..




Efter någon sorts kronisk trötthet har det övergått i en skön pigghet..
Började veckan med att sova riktigt dåligt då jag hade för mycket tankar snurrandes i mitt huvud..
Vaknade dock jättepigg..

Klockan har ringt samma tid varje morgon, 05.00..
Frukosten har smakat lika bra varje morgon:)
Upp och jobba ett par timmar..

En uppfriskande promenad runt Växjösjön och ett styrkepass på gymmet efter det..
Banan och en choklad gainomax efter träningen, perfekt!!

Till mor..
Härliga skogspromenader med det lilla Lisa monstret:)
Pyssel, matlagning, städ och annat fix..

Dagen pigg, kvällen pigg..
Förutom lite envis huvudvärk i början av veckan..

Läst Åka skidor!

På kvällarna har jag virkat, pysslat, fixat och donat med lite allt möjligt!

Skönt med lite energi och lite kreativitet!
Välkommen tillbaka:)



Jag har ju också bokat en resa till Nyår, jippiii!!
Den berättar jag mer om nästa år:)



Kommentarer
Lina

Vart ska ni åka? Blir det skidor? Vilka söta små tomtar du gjort. Alltid lika trevligt när man får börja julpyssla =). Kram kram!

2009-12-05 @ 11:18:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0