Grattis på Fetaostens dag!






Vilken dag, vilken härlig underbar höstdag!
Vilken luft.. lungorna fylls till bredden med ny frisk luft..
Krispigt och vackert..

Löjligt fint!




Röda fina äpplen som känns kalla när tänderna sätts i..
Krispiga, söta, fast ändå syrliga så man känner en ilning längst med käken..

Gott.. och så många äpplen..
Grenarna hänger tunga.. under träden ligger maskätna, halva och en hel del smaskiga.

Hastkaka med äppel, äppelkaka och massa äppelmos:)
Äppel i flingorna med kanel, äppelmos på gröten, äpple innan träningen, äpple till mellanmål, torkade äppelskivor, äppel i ugnen, äppel på balkongen, äppel i fruktskålen, mina äppelkinder:)....

Fortfarande massa äppel i träden..

Nu har jag sagt äpple, äppel så många gånger att jag inte vet hur det ska sägas eller skrivas..
Ordet ser så märkligt ut...






Nu ska jag gå och ta mej ett litet äpple:)







Kommentarer
Matilda närmsta grannen i ditt och mitt paradis

Hej Erika! Fick höra den tråkiga nyheten. Beklagar så hemskt mycket. Man får tänka på dom fina stunderna och att ni fortfarande har kvar paradiset i mina ögon. Man får ett stort lugn varje gång man är där. Jag berättade och visade min sambo Martin att det är mitt smultronställe, han la det tydligen på minnet för han friade där den 29 maj i år. ;) Hoppas allt är bra med dig annars. Kram kram

2009-10-17 @ 17:31:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0