Dagens fotspår...



Det går ju knappast tröttna på det här..
Sol och snö, snö och sol:)

Det är så mysigt att gå runt och strosa i skogen. Man hittar lite nya stigar varje dag.
Hittade ett fotspår i snön som jag följde efter. Lisa följde snällt i mina spår.
Hon trodde säkert att jag hade full koll på vart vi var, haha..
Hon är ingen direkt spårhund så jag tror inte jag kan lite på henne om vi skulle gå vilse:)

Det är lite läskigt när man går och man tror sig veta exakt vart man är, men kommer ut på ett helt annat ställe.
Det visar sej att man har gått runt ..

Förstår verkligen att det är lätt att villa bort sej i stora skogen!



Det är bra för kropp och själv att vara ute i skogen. Det är så tyst och fint!



Kvällen är redan sen och jag ska snart förbereda mej för sänggående.
Känns väldigt tidigt att säga det när klockan inte ens blivit 20.30.... :)

Hade en väldigt glad, peppad och motiverad kund på gymmet idag, det gör mej glad! Det är roligt med kunder som lyssnar och ställer frågor.. Då finns intresse! Intresse är bra!!
Sedan får man ju hoppas att den motivation håller i sej, inte bara första veckan utan ett bra tag framöver..


Dagens fundering!
Varför ställer man in världens smutsigaste skor i ett litet skåp (där det är tänkt att man ska ha sina kläder) och inte ställer dem på den hyllan där skorna ska stå?

Vem bryr sej kan man tänka?
Jo jag, för det är jag som ska torka ur alla dessa smutsiga skåp:)
Tänk på det!


Annars så har jag mest små små blåmärken över hela armarna för vi har en "liten" voffse som naggar sönder en:) Men hon gör det av kärlek har jag fått för mej!!



Förutom det så har det varit en bra tisdag..:)

Så vad lär vi oss av dagen?
- Gör inga egna fotspår om du inte är säker på vart du är på väg!
- Ställ dina smutsiga skor där det är tänkt att de ska stå!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0