Ställ dej i kö..


Beräknad väntetid- mer än 20 minuter..

Så låter det hos SJ ikväll..Inte roligt!
Försöker boka resa på nätet men det fungerar inte.
Alltid lika störigt..

Något som är ännu störigare är att det är billigare att flyga än att ta tåget, ska det vara så?
Här väljer jag ett miljövänligare alternativ som tar dubbelt dubbelt så lång tid och som även kostar mer.
Känns märkligt..

Man försöker göra rätt val men det blir ändå fel.

Hur kommer det sig att det är så dyrt att åka tåg?

Det har varit en helt vanlig måndag.
Vaknade 04.43 av mej själv så jag tog slutsatsen att jag då var "färdigsoven" och gick upp för att fixa lite frukost!

-10 imorse så det kändes lite kallt, men med pälsmössa och pälsvantar så kändes det lagom friskt:)

Jag har jobbat, tränat, mailat och ringt lite samtal som jag hade på min "att göra lista" idag.

Listor är bra, jag gillar listor.
Jag skriver ett antal listor.


Ett enkelt sätt att ta tag i saker och strukturera upp sej lite.
Igår kväll skrev jag upp lite vad jag har för delmål och mål under närmsta året..


En liten framtidslista!
Vad som ska göras, tänkas på och vad jag vill göra och uppnå detta året!

Det är skönt att ha koll på sina saker, sina utgifter, sin ekonomi..

Självklart kan man tycka.. men njae.. tror inte det!
Då hade inte program som Lyxfällan behövts!

Med lite framförhållning och planering minimerar man en hel del stress, osäkerhet och sura miner!

Så kvällens tips:
Gör listor!!

Med lite fina pennor och färg blir det ännu bättre.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0