Hej kexet, så du står här och smular..

En onsdag i mars, den 24:e!!


Möts varje morgon/förmiddag av denna lilla hästen, kalven, rådjuret, tigern.. :)
Fascineras av hur glad hon kan bli, v a r j e gång då jag kommer!
Hur uppspelt hon är ena sekunden, för att andra sekunden vara lugnet själv.

Hur trogen hon är och hur mycket hon litar på en..
Hur hon känner av ens sinnesstämning..

Ganska härligt:)





Idag har det varit 12 grader varmt härnere och med mössa, hood och vinterjacka kändes det såklart lite varmt:)

Nu är visst våren på väg.. och efter våren kommer sommaren!
Det blir ju fint!

Härligt med sommar ändå.. träning, sol, bad, pArTy, mys i sommarstugan, fiske.. ( får bara hitta någon ny som jag kan hjälpa med att ta bort gäddan).. hehe..

Finns ju hur mycket kul som helst att hitta på.

Det ser jag fram emot:)





Min längdåkningssäsong börjar lida mot sitt slut.. Nu halkar jag runt i mina stövlar istället!



Mossan börjar att titta fram..
Såg ett litet rådjur skutta omkring..
De stackarna har inte haft det lätt i vinter..

La ut lite morötter och potatis i vintras och jag hoppas att de mumsade upp allt!



Rugby och fotbollsplanerna börjar lysa igenom..
Mina längdsspår har visst någon norpat;)



Lisa börjar mumsa lite gräs nu när det tittar fram..


Är liiiite trött ikväll, inte slut men lite lite trött faktiskt!

Jobb, träning imorse, jobb, promenad, lite torsk till lunch, lite Svans och Elegans med ena kissen..
Lite fika hos bror!
Sedan tillbaka till gymmet för ytterligare ett träningspass, lite sol, hem och en låååång dusch!

Här sitter jag nu och varvar ner:) Skönt!



Vi hämtade upp Stina (kissen) hos Svans & Elegans.. där låg hon i sin bur som en stor fluffig dunboll.. en fön värmde henns päls och torkade till det sista..
Oj, vad hon såg fin ut och luktade gott!





Funderat lite över kakan..
Man kan ju inte både äta den och ha den kvar!
Man vill ju äta upp den, men som bekant även ha den kvar!
Ibland vill jag bara svulla i mej den, hetsäta.. men det är såklart tråkigt när den är borta..

Tomt..

Kanske bara ta halva.. en liten bit..

Ibland vill jag bara ge en bit till fåglarna, för att låta de mumsa på den.. sprida dess smulor överallt.
En viss bit vill jag bara låta
vara, ligga kvar, glömmas, bort, ligga där och bli äcklig och möglig.. sådär lagom läskigt luddig..

Kanske rent av kasta bort, iväg en bit av den..
Ingen är värd att få något av den..
Den är inte värd att ätas upp..

Jäkla kaka..






Jaha, påsken fixad..
Oj, va roligt!
Roadtrip upp, dubbelrum på Contan, bubbel, mys, skidåkning, testa skidor, drinkar och partaaaaaj:)
Kanske blir h u r bra som helst!!



Hoppas på en repris från ifjol..

S O L ...


Sol ute, sol inne, sol i sinne, sol överallt...
sol sol sol..








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0