Fantastiskt vardagslyx...











Det är en sådan njutning att sitta hos frissan!
Över 2 timmars avslappning och ren och skär njutning..

Hårmassagen ger mig rysningar i hela kropppen..
Jag bara sitter där, helt avslappnad och tycker att livet är helt fantastiskt!
Underbart ju:)

Önskar att tiden stod stilla i det läget, men det är ganska så skönt att gå därifrån också, fin och härlig :)
Mindre skönt att betala kalaset, men skit i det nu!!

För det är jag värd!!

Sådär ja..
En skön morgon/ förmiddag för min del..
En bra dag blev det..

Regnet har öst ner stundtals och det är inte jättemånga som tycker att det är en höjdare..

Jag och min frissa har tränat ikväll, blev ett rygg och biceps pass. Mycket bra!
Nu är jag hemma och i köket finns nybakat bröd, blåbärsmarmelad och en massa mumsiga frukter.

Frågan är om jag ska unna mej något av det?! :)
Jag röster såklart på bröd och marmelad, såååå gott!


Annars så är det visst röd dag imorgon..
Många är lediga och alla vill vara ute och grilla och mysa..

På campus är det Allkårsfestival.. och det är lika med FEST!!

Så där tror jag faktiskt att det kvittrar att regnet öser ner och det är kallt som fasen..
Mer alkohol på det och kroppen är varm och kärleksfull, hehe;)

Får se om jag vågar mej ut på fredagkväll en sväng..
Sommarfest-snurret har lagt sej så med rätt folk och trevliga personer, kanske lite god dricka så kan det nog kanske vara dags för lite partaj:)
Vem vet..

Ikväll behöver jag inte lägga mej innan kl. 21..
För jag har lite sovmorgon imorgon, det är ju lite trevligt:)

Men sedan blir det lite jobb och träning, lite småshoppning, kanske lite balkongstäd och tvätt.. lite plantering om vädret tillåter..

Ja, lite sisådär!





Så, mer vardagslyx åt folket!
Unna dej en stunds avkoppling..
Njut och mys..






Kommentarer
YB

JÄTTEFIN du är.

2010-05-14 @ 13:23:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0