Hmm..ja du..




Svar till dej:


"perfekt flickvän (?) men lyckas aldrig hålla kvar ngn pojkvän..vad säger det om dig?"





Hm, va säger det om mej?

Varför behålla någon som inte gör mej lycklig, som inte uppskattar mej för den jag är..
Varför bara "hålla kvar" någon när man kan få något gladare..

Vem har sagt att allt är så lätt, är det bara svart, vitt?!

Jag gör vad jag kan, jag försöker älska, jag tror och hoppas, jag försöker ge allt, men det räcker inte alla gånger.. och många gånger skiter det sej!

Så är visst livet!

Så länge man nöjer sej så missar man chansen till något ännu roligare:)
Kanske svårt att inse det när man är mitt i det..

Men såhär efteråt så vet man, man bara vet!


Nä, varför nöja sej..
Mister du en står det tusen åter..

Så jag kör på:)






NU finns det någon därute som gör mej glad, tanken på dej får mej att le..
Det är härligt...







Love is joy..
Never convince yourself that suffering is a part of it...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0