Jaha.. nähe..


Idag åkte mössan på igen och solbrillorna av..
Men va hände.. det blev kallt och hurrvigt.
Det har regnat här i Växjö idag!

Solen har tittat fram lite emellanåt..

Mitt huvud har känts lite tungt och nu ikväll skulle jag träna.. Körde ett corepass men sedan pallade jag inte mer. Kändes som om mitt huvud skulle sprängas..
Så jag åkte hem och käkade gröt, ägg och kesosmörgås.. känns bättre nu:)

Vätskebrist kanske?!

Annars har vi varit och shoppat i Strömbergshyttan i eftermiddag, glasbruket..
Hittade mej lite MINE prylar, assietter och äggkoppar/snapsglas :)
Fint fint..
Även en fin smörkniv, marmeladkniv, gaffel och en sked!

Två stycken Lisa promenader i regnet.. även lite kloklippning av henne!
Så nu är hon utan klackskor:)


Pengar kommer in och pengar forslas ut till diverse räkningar..

Jag har pratat med en kär vän.. det blir att styra upp en trevlig dejt och partaj snart.. med gamla kära vänner:)





Nu ska jag vila mitt lilla huvud!

Imorgon mår vi bättre:)
Imorgon mår vi bra!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0