Då blir jag borta en sväng för att återkomma hem..



Borta bra men hemma bäst, hemma bra men borta bäst!!




För att insupa mer vårsol och känna lycka så försvinner jag härifrån ett tag för att njuta av den sista skidåkning för denna våren!!

Men tiden går fort när man har roligt så snart är jag tillbaka mer laddad och glad än någonsin:)
Dags att ta oss an våren på riktigt för att sedan mysa oss in i sommaren..

Det känns faktiskt inte fel alls:)



Så kärlek och kramar till alla som förtjänar..
Mest till dem som jag gillar allra mest!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0