Idag är jag bara jag..


Igår blev jag moster och idag är jag bara Kikan igen, men dock moster Kikan:)
Otroligt vilken uppmärksamhet man får då det är en liten kotte med i bilden:)

Tror jag fick mer grattisar till min moster titel på Facebook än på min födelsedag, hehe!
Härligt!!

Men visst är det fantastiskt:)..
Undra när man får se lillkillen?!

Har såklart sett han på mms..
Coolt det här med mobiltelefoner;)

Jaha, vad gör en moster nu då?
Ger presenter antar jag:)

Va bra då, för det är jag riktigt bra på, hehe:)

Undra om han kommer att tröttna på alla mina rosa päls å ludd mössor..
Jaja, nu får jag väl göra dem lite mer i blåa nyanser kanske:)

Roligt roligt..



Fredagkväll och solen skiner..

Skönt även denna fredag.. ja att det är fredag!
Inget jobb alls denna helgen heller, jihoo :)

Blir en lugn kväll.. Solsidan såklart, sista avsnittet!


Men imorgon blir det premiärgrillning..
Rosé i solen eller öl i molnen.. det blir som det blir.
Hur det än blir så blir det great!

Förmodligen blir det både rosé och öl:)



Ja, det är ju nu säsongsavslutningarna tar vid.. och nästa säsong börjar, sommaren!

Barerna ska tömmas.. Tror att Sälenfjällen är först ut.. (om man inte räknar med Hanaslöv och Dackestupet:)
Man hinner tömma ganska många barer om man kör hela racet..
Sälenfjällen, Funäsdalen, Åre.. und so weiter...



Hade en sådan härlig vinter/ vår för många år sedan..
Först helsäsong i Kaprun, hem packade om, Trysil under påsk 14 dgr, upp till Extrem SM i Funäsdalen med bankett och tillhörande festligheter och sedan Åre med sommarfesten på Dippan..
Ett stopp i Uppsala på vägen hem.. sedan hem hem..

Det var en hård tid;)
Men som så många gånger förr.. sååå roligt!
Saknar våra roadtrippar!



Känner att det är dags för lite fler galna upptåg nu, lite fler festligheter och knasigheter:)
Det är ju roligt att ha roligt..


För att påminna mej själv så..
Jag har ju bara ett liv!
Så det är ju helt enkelt upp till mej själv att göra det bästa av det..

Jag vill ha det roligt, kul och spännande.. egentligen hela tiden!

Nu vill jag träffa fantastiska människor som ger mej energi och som ger något tillbaka till mej..
Är lite trött på att ge och ge och ge och ge...

Jag vill ha och ha och ha.. :)

Jag vill gärna ge men inte om jag inte får något tillbaka..
Så enkelt är det!

Jag vet många därute som vill ge..









Varför stå med båda fötterna på jorden, när man kan slå klackarna i taket!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0