Rutten päronkikan och helsmält muffinsglass..



Dagens Jag..





Igår var en väldigt lång och trevlig dag..
Idag är dagen kort och inte lika trevlig..

Vet inte riktigt hur jag känner mej idag..
Klockan är kväll redan och jag har inte riktigt kännt efter hur det känns..
Känner mej lite skakis..

Känner ingenting och allting..
Konstig känsla!

Men det är väl lite såhär dagen efter då man fått i sig lite för mycket dricka kanske?!
Jaja, jag får väl ta den här dagen för vad den är..

Kände mej lite som ett ruttet mosat päron innan idag, men allt handlar ju om inställning.
Så vid 16 tiden skärpte jag till mej och tog en raggardusch och piffade till mej lite..

Köpte lite glass och åkte till bror min..
En skön långpromenad i Bokhultet i solen gjorde gott..

Ja, det är väl det som jag har gjort idag..
Ingen innehållsrik dag men ändå en dag..
Men det har varit en fin dag, strålande sol och härligt!




Det där med ågren är bara onödigt slöseri med energi..
Det är bara att köra vidare.. alltid vidare!

Bryt ihop och gå vidare..
Det är bara att rocka sej igenom livet:)

Inte känt mej som en rockstar idag direkt..

Men igår eller inatt hoppade jag iallafall av bussen i tid, dock lite väl låångt innan, men den promenaden gjorde mej nog gott:) Sist glömde jag ju hoppa av..
Lite trevligt sällskap i luren gjorde det hela lite trevligare..

Aja, så det kan bli!
Så det blev..

Nu blir det nya tag, ny dag, ny vecka, nya knasigheter, frasigheter och roligheter:)
Det får jag ju lov att se fram emot..


Tror att min nya inställning till mej själv och livet kommer att ta mej långt:)
Det känns bra.

Jag funderar inte lika mycket utan inser att man får ta tag i det när det är aktuellt helt enkelt..
Ingen mening med att försöka förutspå och inställa sej hur det kommer att bli eller vara..

Go with the fluffy flow..
Helt enkelt!!

Det kör vi på, så nu kör vi!!





Mitt goa och glada kexchoklada leende fastnade inte på bilden..
Men jag lovar att det finns där och här :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0