Vad hände i helgen...



Mitt dagligen bilfoto giver jag er:)
Ja, det är ju så bra ljus, och jag gör mej väldigt bra i det ljuset, haha:)



Jaha, inatt vaknade jag, kände mej utvilad och tänkte att det var dags att gå upp..
Kollade klockan och den var bara 01.. va fasen.. somnade om och vaknade igen..
Nu måste det väl var dags.. klockan var då 03..

Hm, somnade om och vaknade innan klockan ringde vid 05.. då var jag trött! Knasigt!
Frukost smakade bra..
Till gymmet, städ och öppning..
Coachning klockan 08.30 och 09.30..
Klar runt 11..

Iväg och ut en liten promenad med Nova voffsen!

Förbi Däckia, hade inte tid att byta däck då så jag åkte till mor..
Lunchfix och annat fix..

Plantering efter det och vi börjar så smått bli klara, bara köket kvar:)
Iväg till Däckia igen..

Lämnade bilen, Lisa och jag tog en promenad.. sedan var det bara att vänta och vänta och vänta..
Satt och mös på en bänk under tiden:)




Lisa brukar verkligen aldrig hoppa upp och sätta sej på bänkar eller någonstans (förutom i mitt knä då:)
Men nu skulle hon verkligen sitta på bänken, så rolig!
Hon satt upp tassarna på ryggstödet och satt som en kung:)



Hon är för härlig och duktig:)
Världens mysigaste..

Blev en liten tur till hundlekparken med de nya däcken på (gick som ett smäck)
Där blev det ett himla lek!
En kaxig liten 4 månaders valp hängde i lårbenet på Lisa, helt galen..
Så trötta blev de..

Så härligt att se:)

Nova kom förbi en sväng och det försökte lekas lite till..
Sedan blev det pang död i bilen för Lisa och tungan hängde långt ner i backen..

Där är en som garanterat kommer sova som en liten prinsessa i natt:)


Undra om jag söp bort mitt minne i helgen!?
Jag brukar sällan glömma grejer..

Igår glömde jag jobb nycklarna hos mor.. så imorse fick jag ta svängen runt där extra..
Idag, nu ikväll när jag åkte hem från gymmet.. va här utanför vid min dörr vid 20.05.. insåg jag att jag hängt upp mina husnycklar i mammas nyckelskåp..
Suck och stön..

Bara att hoppa in i bilen och åka och hämta dem..
Hungrig och halvgrinig..
Insåg jag att jag hade 45 minuter på mej att hämta nycklarna, åka hem, packa upp, duscha, äta lite, sitta här och fixa.. fixa massa annat.. och vara i säng!

Lika med svårt!!

Packat upp har jag gjort..
Duschat har jag inte gjort.
Ätit lite smått och gott har jag gjort (blev ett ägg, ananas, keso, russin och en hembakad smörgås med blåbärsmarmelad) Mums:)

Ja, skulle behöva göra en hel del annat..
Men tror inte att det hinns ikväll!

Aja, så är livet!
Det jag inte hinner idag får jag väl helt enkelt göra imorgon:)


Pappa har firats en liten aning dag..
Han fick en vinranka, vinbärsbuske, choklad och blandade nötter.. och trisslotter såklart:)
Härlig blandning..

Ikväll har jag haft coachbokning igen och hann även med lite egen träning!
Fulle rulle och så.. och de...








Ja, livet rullar vidare och snart rullar vi ut på roadtrip igen... :)
Klasse, spitze el fantastico:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0