Bättre ensam än i dåligt sällskap..



En härligt varm sommarmorgon, blev en förmiddag med hagel och regn till en eftermiddag då man nästan frös rumpan av sej.. nu strålar kvällssolen från en blå himmel och åskvädret försvann...






Väskan åkte upp på vågen och redan när jag lyfte den kände jag, hmm.. det kommer aldrig att gå.
Nope, övervikt!!
Hur fasen ska man lyckas?

Italien i vintras, jag vägde ju varenda liten pryl. Pjäxorna vägde ju liksom 4 kg.. hur ska man få med sej allt?
Plockade ur massor.. vägde och tog ut ännu mer!

Kommer till flygplatsen och ingen säger något, det är aldrig någon som säger något.
Skönt såklart men varför är det så jobbigt att packa, och varför får jag alltid så tunga väskor, och varför blir jag så nojig för att den väger så mycket när det inte är någon som bryr sej.. och varför känner jag på mej att den här gången så kommer jag att få betala övervikt på min jätteväska om jag inte få ner den några kilon????


Den som lever får se:)







Får lite besök snart så jag ska packa färdigt.. kanske trycker jag helt enkelt ner lite mer, hehe:)






Tar tåget imorgonkväll ner till Kastrup.. sen flyget iväg, bort..
Ser fram emot lite sol och bad, träning och mys!!

Har hört att solen hittar hit med så jag vill bara säga kram och sköt om er!
Vi ses efter midsommar:)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0