Kaffe har jag inte så mycket men muffins...





Jordgubb-och rabarbermuffins med mandelmassa och kardemumma...






Jordgubbsmarmelad med en liten touch av vanilj och stjärnanis..




Regnet droppar ner men vad gör det?

Imorgon tar jag tåget neråt landet.. Ser att solen ska titta fram till helgen, lycka!
Då passar det inte alls illa med jordgubbar, grill, rosé.. vänner och mys :)


Annars så har en del små och stora stenar fallit från mitt hjärta idag,
en liten tyngd från mina axlar har släppt, puh!
Det tackar jag för..

Väntar fortfarande på vissa svar..



Ibland kan man bli riktigt glad för en liten blödning :)
Kom så lägligt, väntad och efterlängtad men ändå och dock så olägligt..


Gör om- gör rätt!!





Nu ska jag skriva lite arga mail innan john blund tittar förbi :)
Sådääär jaaa..







Kommentarer
Anonym

du skriver i gåtor.. skriv så man förstår :)

2010-06-10 @ 22:19:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0