För dom som älskar...


Ny dag!
Jaha, jag sov på många saker..
Det blev pannkaka av allt ihop, drömde snurrigt om allt och alla..

Blev inte mycket klokare, aja..

Men det är inget speciellt som jag funderar över.. det är väl bara vanliga funderingar som ploppar upp titt som tätt.
Som vanligt då:)

Idag silar som regnet ner men jag hann runt sjön bland dunbollarna innan det kom... det mesta iallafall:)
Gräset blir ju grönt och fint och man slipper vattna såå mycket, det är ju lite skönt!







Roliga röda och gröna paprikor har lagts in idag. Blev fint i fina burkar och smakade inte alls dumt.
Imorgon ska det bakas och städas och på fredag ska det städas och bakas:)
Sedan tar jag tåget ner till Malmö!

Blir en helg med bästaste vännen och vänner från bästaste tiden..
Kommer förmodligen bli en bra helg:)
Hoppas såklart på att solen ska titta fram så att allt grillat smakar ännu bättre..

Rosé smakar så mycket bättre i solsken;)






Kommer inte solen så får väl jag åka till den..
Det blir det nästa vecka:)
Om allt nu är klart?!

Äntligen får jag användning av alla mina bikinis:)
Sweet..

Blir lite häng på Kastrup innan flyget går, det går tidigt på torsdagmorgon..
Jag tar tåget ner kvällen innan..

Men så är det ibland:)




"För dom som älskar"- mycket fin låt!
Väldigt märkligt att jag här i min ensamhet sitter och lyssnar på Lundell!









Vilken fantastisk doft..
Tänk om allt och alla luktade så.
Ja, alltså så gott :)


Om allt bara va liljekonvaljdoft hela tiden.. ingen koskit eller surfis utan bara härlig doft av liljekonvalj :)

Inget tråkigt utan bara en massa skoj!

Inga ledsna tårar utan bara tårar av glädje!

Inga deppiga tankar utan bara happy thoughts!

Inga sjukdomar utan bara kärlekskrank:)

Inga konstigheter utan bara mängder av frasigheter!

Inga orättvisor, tråkigheter, sorgligheter,  knasigheter, otäckheter, surheter, döda maneter, snålheter, utan bara härlig liljekonvaljdoft till alla....











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0