Agendan..


Igår kväll gick jag och la mej vid 19.30..
Läste lite Åka Skidor tills jag somnade, vilket jag tror hände ganska snabbt:)

Så imorse när jag vaknade var jag inte jättetrött..
Mumsade frulle och drog till jobbet..

Var där lite tidigare för att hinna städa en hel del innan jag gick på Indoor Walking passet vid 07..
Testade för första gången, gillade det!!
Det var jobbigt och roligt..

Jag som inte är så förtjust i spinning, passade det här mej mycket bättre:)

Svettig fortsatte jag städningen av gymmet..
Klart och sedan körde jag ett styrketräningspass. Det fick bli ett ryggpass..

Lite matshopping på Willys ( där finns alltid fin frukt och härliga grönsaker:)
Hem till mor..

Varmt idag ju, härlig..

Blev en pastasås till lunch och god melon..

Systeryster och lille Pontus styrde kosan hemåt Götet efter lunch.. Så det blev kram och hej då!
Men snart får det bli Liseberg så då ses vi:)


Torgdag och inköp av massa blommor.. För imorgon blir det plantering!

Lisa och jag tog en lång skön promenad i skogen, varmt var det..

Tänkte jag skulle till gymmet ikväll med men med massa mat och frusna bär i bilen drog jag hemåt istället..
Passade på att städa min balkong och planterna lite.. Så nu får de härliga sommarkvällarna gärna komma:)

Toaletten städade jag också och jag kan inte förstå att det kan bli stopp i handfatet heeela tiden, urk..



Oj, vilket fantastiskt roligt inlägg det blev.. (inte ens en enda bild) oj oj..
Men jag har iallafall haft en bra dag:)

Så det får bli såhär ikväll..




Snart är det läggdags för min del och snart är det helg..
Jag får finbesök:) I LIKE IT ALOT!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0