Du behöver inte söka efter kärlek när den finns där du kommer ifrån..



En helg med familjen..





Det är söndag kväll och även den här helgen lider mot sitt slut..
Men det blir snart måndag och sedan rullar det på:) Härligt va!?

I  förmiddags var bror och jag och tränade lite. Körde ett ben och magpass plus 20 minuter på crosstrainern.
Kändes bra förutom att jag svettades som en gris.. hehe..
Men det kan ju bli så när man aktiverar sej..

Kan man fortfarande köra på den där " ja, men de som är vältränade svettas ju så mycket mer har jag hört" ?!

Hem och duschade innan jag begav mej till Högstorp..
Fixade fina räksmörgåsar med allt på:)

Syrran och söta lillkillen är på besök, alltså finbesök från Götet:)

Morbror med fru och kusin med sambo tittade förbi på fika.
Väldigt trevligt
, då vi inte ses alltför ofta!
En lugn och skön söndagkväll med en mumsig kladdkaka med choklad och jordgubbar till kaffet..

Lite mys med lillkillen är aldrig fel..
Mysigt mysigt..

Lördagkvällen spenderades med la familia..
Grillade fina burgare, käkade coleslow och guacamole till det, oj vad gott och oj vad mätt man blev!



Fredagkväll och sen lördagkväll mös jag hemma i lägenheten..
I fredags kväll unnade jag mej hela 2 öl, lite popcorn och annat jag hittade här hemma..

Vaknade skitsliten i lördags, kunde ju knappast bero på ölen:)
Tvättade hela förmiddagen och fixade lite..




Så det var min helg.. Skönt ändå, lugnt och tryggt liksom.
Mysigt att hela familjen kan vara samlad..






Nu sitter jag här och filurar lite, lyssnar på Winnerbäck och Ulf Lundell..
Vilket jag för några år sedan trodde jag aldrig skulle lyssna på..
Hehe, se så det kan gå:)

Men jag lyssnar på lite cool hiphop emellanåt, för att liksom komma in i gunget:)



För dom som älskar..
..är de aldrig försent..
För dom som älskar..
..är ljuset alltid tänt..
För dom som älskar..
..dom har sin egen lag..
För dom som älskar..
..finns alltid ännu en dag..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0