En ganska så vanlig tisdag..



Bara den 11 maj, en ganska så helt vanlig tisdag i Växjö, i djupaste Småland!

Lisa och jag strosar runt..
Vi ser några hundar, pippifåglar som far runt över oss, förbi oss..

Det är massa barn i lekparken..

Roliga änder som står och sover..




















Ännu är det ganska så folktomt runt Växjö sjön, just i detta ögonblick iallafall.

Men det var en fantastisk fin morgon..
Någon minus, solen gick upp, klart och fint, så friskt och härligt!

I Åre har det dumpat massa snö, och de har åkt puder på skutan och ner i störtloppet..
Jag vill ju också:)

Puder den 11 maj, det är ju lite härligt.. sedan sol på det och de känns ju som om många däruppe inte mår allt för jättedåligt just i det tillståndet, hehe..


Jag ska iallafall köpa ut mina favorit skidor.. jippii!
Längtar redan till nästa dag på snö..


Jaha, jobb på det, coachning på gymmet, träning, växt och blom inköp, lunchfix, första gräsklippningen, ärende på stan, jordgubbsplantsinköp, Lisa promenad.. ja och lite mer än så..







Annars så ser jag fram emot ett visst möte;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0