Love is joy..




Fredag kväll och Maskinen byttes ut mot öl och hockey här hemma..

Öl och hockey..
Hehe.. på något litet vis måste jag ju vara den perfekta flickvännen:)

Ja, det blev en dag av den här dagen med.. en bra dag!

Vaknade 04.30, utvilad.. så det var ju bara att upp och hoppa..

Med lite mer tid njöt jag av en mumsig frukost..
Ägg, fil med russin, nötter och blåbär, hembakat bröd med blåbärsmarmelad:)

Brum och iväg till jobbet..
Städ och träning!

Blomsterlandet och vidare..




Till Maxi och shoppning med far..
Inköp av diverse godheter:)
En sväng på systemet för lite ölinköp..

Provar en ny öl nu, TT green, somrig och fresh!





Lunchfix, schnitzel och mums, fredagsstäd och fix..
Lisa promenad och ganska mycket lek..

Lite manikyrfix och annat!




Fick en eftermiddagsdipp och blev toktrött, men efter en skogspromenad med
sötmonstret Lisa så piggnade jag till lite..

Hem och möttes av en ny Åka Skidor tidning innanför dörren, mycket trevligt:)


Så min fredagkväll är som följer..
Sitter och gör lite bra spellister på Spotify..
Tittar in på Facebook lite..
Läser om härlig sommarskidåkning.. klättring, kite, surfing..
Smakar lite öl..
Mumsar lite nötter..
Funderar på livet.. :) ( bara positiva funderingar, vilket är toppen:)

(är så sugen på allt idag känns det som, går och tittar i mitt skafferi med jämna mellanrum,
kanske hittar jag något gott:)

Funderade på om jag skulle gå till affären och köpa mej massa mums:)
Men njae..

Hittade mej lite nötter i skåpet här hemma efter min tionde runda, hehe..






Nä, nu ska jag fortsätta njuta av en lugn och skön fredagkväll här hemma..
Kanske tar jag fram en kanelbulle från frysen och smaskar på..:)






Kommentarer
Anonym

perfekt flickvän (?) men lyckas aldrig hålla kvar ngn pojkvän..vad säger det om dig?

2010-05-14 @ 22:48:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0