Vissa dagar..



..känns bra.
Jag är glad och känner en glädje för allt runtomkring mej.
Jag uppskattar det lilla, att få vakna upp, kliva ur sängen.

Bara vara, bara finnas..

Det mest självklara, det mest givna, det vi alla bara räknar med!





Att få ligga i gräset, se ut över världen..

Att få andas ren luft, känna solens värme..



Att få känna tillfredsställelse, att vara nöjd..

Att få skratta, känna lusten till allt..




Efter de vissa dagar kan jag lägga mej för kvällen med ett leende på läpparna, känna trygghet och förväntan.

En förväntan om min nya dag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0