Back up..



En bild säger mer än tusen ord..
Jag har använt det innan, jag har sagt det många gånger förr..
Men det är så sant, så sant..

En bild säger mer än tusen ord..

Jag lyssnar på fantastiska Laleh´s "Some die young"..
Veckan som redan tagit slut, veckan som jag sa förra söndagen skulle blir bra, blev riktigt bra:)

Den va full av skratt och glädje, jag blev nästan bortgift till england, jag var första priset i slalomparallell tävlingen, jag var så långt bort från skidåkning men ändå mitt i den:)
Mitt bland alla gäster..
Jag är lite som spindeln i nätet- och jag gillar´t!





Alla dessa kramar från tacksamma och glada gäster.
Den lyckan som träder fram bakom skidglasögonen, den kan man inte ta miste på!

Alla dessa öden som drabbar oss, sorg och smärta, men också alla dessa ögonblick och stunder av förväntan och den lyckan över att komma tillbaka, att finna tillfredställelse över sej själv och sin tillvaro.

Det är coolt:)

Jag är mitt ibland den och dem..

En bra påminnelse är att inte ta livet för allvarligt, inte när det gäller alla dess småsaker och små gnabb..




Nu ska jag stänga ner locket och ge mej ut i den riktiga världen:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0