Grattis älskade mamma..

 
Idag skulle du älskade mamma ha fyllt 56 år och jag kan varken skicka blommor eller slå dej en pling för att gratta dej.. men det står fina blommor på din grav. Jag önskar jag kunna gå dit varje dag med de finaste av blommor.

Jag har tänt ditt ljus flera gånger idag, även pappas och såklart Alex ljus. Tänder hans dopljus varje dag och han gillar när jag blåser ut det. Tror han tycker att röken är lite häftig:)
 
Vi saknar dej.. jag saknar dej!

Det är så mycket jag skulle vilja säga dej, så mycket jag funderar över, så mycket jag vill visa dej..

Idag vill jag bara säga att jag älskar dej och hoppas att du och pappa tar hand om varandra.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0