Idag är det min dag..


.. ja, eller iallafall några minuter till, sedan är det bara en helt vanlig kväll, natt igen.
Jag är inget speciellt längre och all uppmärksamhet är över!!




11 december..

1908-
Svenska Skidförbundet bildas i Sundsvall.
1981- Muhammed Ali boxas sin sista match och förlorar mot Trevor Berbick.
1994- Magnus Larsson besegrar Pete Sampras i finalen i Grand Slam i Munchen. Han vinner 11 miljoner!!


Minns när man var liten och fyllde år.
Det var så spännande och man började räkna ner flera veckor innan..
Kvällen innan var jag jättepirrig och det var svårt att somna..

När väl morgonen kom så hörde man prasslet från nedervåningen.. de smygande stegen i trappan, min dörr som öppnades.
Jag var tvärvaken, men som alltid låtsades jag sova..
Försökte se yrvaken ut..

Så mysigt..

Idag vaknade jag lite äldre, men det kändes som en helt vanlig dag. Glömde nästan bort att det var min födelsedag. Tills första sms:et kom, från en kär vän!!

Fick räkna efter vad jag fyllde..
Efter min fantastiska matteekvation kom jag fram till 28 år!

Oj då..

När jag var 20 undrade jag hur jag skulle vara, vad jag skulle göra om typ 5-10 år..
Hm, kan säga att jag funderar på samma saker även idag:)


Det är fredag och jag har haft lite födelsedagsmys med min familj.



Blev lite saffrans- scones och te.. Väldigt smarrigt!

Sedan en väldigt julig och mumsig cheescake!
Pepparkaks cheescake med lingon:)



Fått lite fina kort..
En massa grattishälsningar på facebook!

Saknar dock brev och kort, riktiga kort av papper, som man skickar på posten.. som kommer fram till brevlådan, som man får sprätta upp..

Jag gillar brev..



Min födelsedag är över och jag laddar för en ny dag..
En lördag med alpint i Åre, lite jobb, lite pyssel, lite packning och en julfest:)




Hipp hipp hurra för mej på min födelsedag;)










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0