Tredje dagen av min fasta...



Inte egenönskad fasta
,.. min mage säger ifrån!

I måndags efter mitt jobb och träning på morgonen började jag må dåligt.
Kände mej yr, svettig och lite illamående.
Försökte fortsätta träna men det gick inte..

Fick inte i mej någon mat under dagen och det tog inte lång tid efter att jag hade kommit hem innan jag fick springa på toaletten.
Stor del av kvällen spenderades där..
Antagligen någon magsjuka...

Idag är det onsdagkväll...
Har fortfarande inte fått i mej någon mat. Lite blomkålsstuvning idag..
Ville verkligen bara mumsa i mej för att jag gillar verkligen blomkålsstuvning :)

Men magen säger ifrån..
Inte sugen på något då jag har ont i magen och mår illa..

Hoppas att det blir lite käk imorgon!


Idag har jag kollat lite film. Flyga Drake !
Bra film och känslosam..

Ikväll blir det lite Vänner, Halv åtta hos mej..
Ja, orkar man inte göra något annat ( som jag inte orkar förtillfället) så finns det alltid något att titta på.
Serier i massor, nya och gamla.. premiärer, sjukhus.. Den rätte för Rosing..




Känns lite ynkligt att gnälla och tycka synd om mej själv..
Här mår jag dåligt några dagar och tycker det är jättejobbigt..
Känns tungt och tråkigt!

Så finns det dem som varje morgon vaknar upp till smärta.
Varje dag är en kamp..

Känns inte rätt att gnälla över lite magont..
Men jag känner mej förtillfället inte pigg och även fast jag är väldigt glad och tacksam för att jag får vara frisk så känns det nu som om jag får ha lite ont!

Man har tusen önskningar när man är frisk..
och bara en när man är sjuk!

Tänk på det...







Kommentarer
YMB

Usch, va jobbigt att vara magsjuk.

Hoppas att du mår bättre idag o kan

börja äta igen. Krya på dej! Kram från Yvonne

2009-03-05 @ 11:48:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0