Idag.. är idag!


Alla är glada för solen skiner och denna helgen händer allt..

Det är Stockholm maraton.. Det blev kenyansk seger!! Varmt och skönt att springa, NOT :)




Elitloppet.. Det spelas bort för mycket pengar, men antar att det är en folkfest som heter duga :)




Här i Växjö är det Rockfestival.. första året som det arrangeras..
Jag hör musiken från min balkong! Mysigt belägen vid Evedal, Växjö´s plaja!
Ugglas, Simple Minds och mycket annat..
Rock on!!



Det är Vårstad här i stan.. Ännu ett jippo, en liten stadsfestival kan man väl säga. Musik, kultur och glada människor!
Va förbi stan en sväng och köpte mej lite onödiga saker som smycken och sådant.. ( ja, sådant som jag inte alls har för mycket av , hehe :)
Perrelli sjöng på stortorget..
Mycket folk och glassköerna var härligt långa på varenda ställe :)

Det är stadsfestival i Tingsryd.. några mil härifrån..

Det är ju pingstafton! Vet dock inte vad man firar eller hur det ska firas.. Ledighet, och det går ju alltid att fira:)

Mors Dag
imorgon!
Ej att förglömma våra älskade mammor..
Tåls helt klart att uppvaktas och firas.. mer än någonsin!!

Det är GP, speedway i Göteborg!!

Springbreak i Kalmar, Skälby!

Ja, det händer säkert en hel del annat också för den delen!


Jag tog mej en liten promenad ner till Evedal för att kolla läget!
Rock, lite viiin i gräset, halvljummen öl..

Jag betraktade bara allt.. såg mysigt ut!
Satt mej i solen och njöt lite :)



En perfekt kväll för ett perfekt rus.. egentligen:)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0