En vän..



September 2002..

För sju år sedan..

Jag hängde i Göteborg en vecka.. Hälsade på min syster och gjorde Götet helt enkelt.
Jag skulle träffa en gammal vän som jag inte sett på ett tag..

Vi möttes upp och snackade, mös och bara pratade massa minnen..
Gick långpromenader..

Gled runt själv..

Besökte Tropikhuset, fantastiskt med alla dessa härliga djur.



Kollade hockey, Partille- Boro! Boro vann, (brossan spelade där då :)
Shoppade lite såklart.
Mer djur på Universeum.. Klappade rockor, coolt..
Kan gå runt hur länge som helst sådär och bara titta på alla djur.
Jag var på bio..

Sköna dagar i en skön stad med sköna möten..



Idag..

20 september 2009..

Jag har inte träffat den vännen sedan dess.. vad jag kan minnas!
Hm, det är några år sedan..
Några mail har det blivit.. Men nu har det inte funnits någon kontakt på de senaste åren.

Så kan det bli, och så blir det oftast.
Man träffar vänner, man träffar nya vänner.. nya blir gamla, och nya tillkommer och dom gamla finns i bästa fall kvar men vissa försvinner med tiden!!

That´s life!


Nu har jag iallafall en ny vän :)



Detta är vårt första möte..
Vi möttes i Oskarshamn, vid hamnen. Du kom med färjan från Gotland!



Så söt och fin uppe på berget :)



En underbar, lugn och charmig liten Lisa!!


En vän som alltid är lika glad varje gång vi ses, en vän som litar på mej, en vän som är beroende av mej..
En stor, mjuk och lite slemmig vän :)

Helt fantastiskt :)

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0