En bild säger mer än tusen ord..








Nu är jag moster på riktigt..
Träffade gobiten igår, men sååå mysigt!





Så mycket värme och kärlek som bubblar i kroppen när man känner det lilla hjärtslaget mot sitt eget..






Så fantastiskt härligt det kan vara..





Det är ju verkligen fantastiskt coolt..





Ja, det var lite svårt att lämna ifrån sej en härligt sovandes och rofylld liten Pontus när vi var tvungna att åka hemåt igen..
Men jag kommer snart tillbaka :)

Så mysigt!

Ja, det blev en bra dag i Göteborg, mys, mat, fika och mycket kärlek!




Nu är det fredag och det har jobbats, det ska jobbas, det har städats, det ska städas, det ska bakas och pysslas och ikväll ska det åkas tåg!

Jag lämnar en alltför smutsig och stökig lägenhet för att njuta mer av livets godbitar uppe i Åre!

Det blir sista skidåkning för i vår.. det blir sommarfesten på Dippan och Skidtestarmiddag med Åka Skidor..

Med andra ord så blir det INTE en tråkig helg:)


(Det andra får jag ta tag i senare, en annan gång,...






Så trevlig Valborg och 1 maj.. / Kärlek från mej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0