Fick en ny titel idag :)


Titta vad jag hittade i ett hörn..
En liten snöhög som hade gömt sej!





Passade på att njuta lite av den, hehe..




Annars börjar mullvadarna att ploppa upp lite här och var..

Mullvad, det var det första ordet jag ville lära mej på tyska, det var det första ordet jag kollade upp innan jag flyttade till Österrike för en säsong..

Maulwurf..
Tänkte att det måste ju vara ett bra ord att kunna:)
Vet dock inte om jag fick sååå mycket användning av det!!





Annars så blommor vårblommorna..






Idag har planteringsjobbet fortsatt..
Jag har varit på gymmet och tränat och vi hann även med en tur till hundlekparken!

Min väska från Åre har nu packats upp.
Det är sådant jag gör på direkten annars när jag kommer hem från en resa, men jag har faktiskt inte hunnit!
Nu är allt iallafall urplockat.
Lagom tills det ska packas ner igen:)





Det har hänt en fantastiskt grej idag, i eftermiddag..
Något jätteroligt och spännande..

Något stort..
Wiiiiii..






Annars så mår jag bra och en resa är bokad..

Fuerteventura..

Europas ledande träningsvecka med deltagare från hela Europa.
Professionella instruktörer från hela världen. Under en vecka i solen får jag uppleva träning av högsta kvalitet, sol, bad, god mat, fest, underhållning och avkoppling. Jag kan välja mellan 12 klasser varje dag i Aerobics, Coretraining, Funktionell träning, Spinning, Step, DanceAerobics, Styrketräning, Hip Hop, Street, Yoga, Pilates, Kara-T-Robics, AquaAerobics, Gympa och mycket mer.


Ja, men det blir ju bra:)
Glida runt bland en massa fina vältränade kroppar en hel vecka tackar jag ju inte nej till;)










Äh, jag måste ju bara berätta:)

Idag har jag blivit moster!!!

Fantastiskt ju:)






Kärlek till alla..






Kommentarer
YB

Grattis moster Erika!

2010-04-09 @ 10:12:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0