Den drogen är inte funnen som gör alla glada..


Goda jordgubbar gör iallafall mej glad:)



Det finns ganska så mycket som gör mej glad!

( såg 17 söta små dunungar i sjön imorse.. helt otroligt gulligt:)
Det gör mej glad!





Det har shoppats nya walkingskor.. efter mycket provande och vänlig hjälp kunde jag tillslut bestämma mej!
Hoppas nu att de sitter fint på mina (knasfötter som jag ändå gillar:) även när jag går längre än hundra gånger fram och tillbaka inne i butiken.

Imorgon får vi veta svaret!

Fixade lite cash inför resan och inhandlade ännu mer onödigt inne på Lindex:) Nu kan det bara inte saknas något!

Nu är jag hemma och packar lite, försöker att inte trycka ner alldeles för många prylar som jag ändå inte kommer att använda. (som vanligt i framtiden)

Får se om väskan klarar vågtestet!!

Imorgon får vi veta svaret!

Lyssnar på Ida Redig och betalar alla dessa roliga räkningar som visst måste göras varje månad!

Det är dock mindre roligt!








Annars så.. är det inte roligt att ta medicin- men att ha roligt är bra medicin!!




Kommentarer
Madeleine

Länge sedan jag var inne o kikade på din blogg. Mycket fina bilder och härliga inlägg. Ha det gott! Kram

2010-06-14 @ 22:55:11
URL: http://storalollipoppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0