Haha..


Söta du..

Du får skriva precis vad du vill, du får göra vad du vill..
Jag bryr mej ärligt talat inte om vad du gör, säger, tycker, tänker eller skriver..

Det är upp till var och en att läsa, kommentera.. göra som sagt vad man vill:)

Jag vet vem jag är och vad jag gör..
Jag står för allt..

Du däremot kan inte ens stå för vem du är!?

Önskar dej en trevlig helg, och försök nu att komma ut lite i friska luften.
Det är alltid trevligt med ett eget liv, än att bara sitta och läsa och kommentera om andras:)





Kommentarer
Anonym

lilla du..jag har ett underbart liv..jag skrattar åt ditt, därför läser jag din blogg.



ha det.

2010-06-12 @ 11:07:27
Lina

Bra sagt Kikan!

2010-06-12 @ 21:16:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

k i k a n

Snäll, stark, rolig, trygg, skön, speciell skidåkande konstnär med en fin personlighet och en önskan om ett fortsatt roligt, givande, innehållsrikt och spännande liv… fullt av kärlek, utmaningar och överraskningar!!

RSS 2.0